fredag, februari 21, 2014

Min lille yogis....

Vår lille Ozzy är en naturlig liten yogis. Jag menar, han ställer sig i och gör yogapositioner ibland helt naturligt och säger "titta på mig mamma!". Jag är själv en yogautövare och yogaälskare sedan en tid tillbaka och älskar den frid i sinnet det ger mig i stressiga perioder och under mina viloperioder. Men saken är den att han aldrig sett mig yoga hemma, eftersom jag yogar på gymmet eller efter han lagt sig. Därför blir man ganska fascinerad när man ser honom göra detta naturligt. Förevigar dessa ögonblick när jag har telefonen i närheten.




1 kommentar:

Unknown sa...

The hardest costume to accessorize is probably the chanel replica X-Wing pilot. You'll need a series of small tubing, a large helmet hermes outlet that covers your ears, and a small rectangular communications device that hangs on fendi outlet top of your white tank top. A small table-top cassette player (not a stereo) approximates the look surprisingly closely.