måndag, februari 13, 2012

Vinterbröllop!

Jag och resten av familjen tillbringade förra veckan i sängen med influensa. Usch, inget att rekommendera :( Känner mig fortfarande inte helt kry, men jobbar på att bli piggare. Tänkte passa på att visa lite bilder från årets första bröllopsfotografering. Den enda dagen här i Göteborgsområdet som det var snöstorm. Lite med fjärilar i magen och "hur ska det här gå" gav jag mig iväg för att föreviga Maria&Johans stora dag. Väl igång var det inga problem trots att vi bara kunde ta bilder inomhus på vackra River Café. Som vanligt blir man alltid smittad av brudparets bubblande gläjde och tydliga kärlek :) Längtar till alla sommarens bröllop.
kollage1kollage2kollage3Bild28kollage4kollage5Bild27kollage6Bild42kollage7Bild40kollage8kollage9Bild46Bild48kollage10

4 kommentarer:

CreandoPhoto sa...

Vilket vackert par du har fångat så fint! :)
Kram Kicki

Annika GW sa...

Fantastiska bilder! / Annika

Gottegrisen sa...

Vilka fantastiska bilder! Skulle vilja gifta mig igen bara för att få det så fint förevigat! Fast man kan förstås föreviga andra tillfällen också :o)

//Linda

Guldkant sa...

Vackra, vackra Bilder. Man kan nästan "ta på" bröllopskänslorna. Du är verkligen duktig på att förmedla en känsla i dina bilder.