måndag, april 19, 2010

Och vinnaren är.........

66st kommentarer fick jag på min utlottning och slumpgeneratorn valde:

nr 17

Så vinnaren är....Tadaaaaa!!!


Blogger Postadress Torslanda sa...

Jag vill också vara med och tävla om dessa sockersöta saker - och har inte kommit igång med någon virkning själv tyvärr

12 april 2010 09.30


Så Grattis Postadress Torslanda!!! Skicka mig ett mail på tipsytessie@telia.com med din adress, så kommer snart din vinst med posten :)

Tack alla ni andra för att ni ville delta i min utlottning, och tack för alla era gulliga kommentarer :)


2 kommentarer:

Postadress Torslanda sa...

VA????!!!!!! Åh så roligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag blir så glad för de fina priserna! Mejlar dig min adress på studs.

La Vikinga sa...

Är det sant??? Har det varit en utlottning med de virkade bloomorna som jag så gärna ville ha???
Ahhh - jag missade den!!!

Charlotta / La Vikinga