onsdag, februari 17, 2010

Längtan efter sommaren!

Längtan är just nu otroligt stark efter en sommar som just nu känns oändligt långt borta. Snön ligger hög i drivor utanför dörren och mer väntas till helgen. Förkylningar som aldrig verkar ge med sig osv osv. Låter jag deppig? Ja, jag är alltid det denna tid på året då jag bara längtar efter att vintern ska ta slut. Jag är ingen vintermänniska. Så jag piggar upp mig med att titta på sommarbilder, beställa vårkläder i glada färger (vad annars?) och längta!!!
juli2008

2 kommentarer:

Josefine Bergqvist sa...

Så fin! Glad och charmig!
//kram Josefine

Anonym sa...

Härlig LO!
ja jisses vad jag längtar till sommaren nu. Visst det är fint med en snörik vinter men det räcker nu. Min lille kille har både lunginflammation och öroninflammation och lilltösen kaskadspydde hela natten till lördagen (hejhopp vad det är trist med dagisbaciller, och aldrig verkar dem ta slut heller). Lite sol och värme hade suttit fint nu!
Tack för härlig blogg! //Stina