tisdag, juni 30, 2009

Viktigt att vattna blommor....och bord!

Sista arbetsdagarna innan det är dags för välbehövlig semester och sedan föräldraledighet. 3 dagar kvar att jobba sedan är det finito :) Har blivit helt utslagen av värmen de senaste dagarna. Kan inte göra någonting förrän frammåt kvällen när det svalnar av. Ni som skickat mail till mig och väntar på svar-ha tålamod, ingenting verkar gå snabbt för mig nu för tiden. Svar kommer så småningom.
Leo fick en ny vattenkanna i lördags då vi tog oss in till Göteborg och shoppade loss lite i värmen. Inhandlade också födelsedagspresent till mig. Så jag vet vad jag får, men det avslöjas inte förrän på söndag då jag fyller.
Leo började vattna blommorna så fort vi kom hem, och sitt bord också för "det behövdes oljas", sa han. Tänk att det kan vara så kul med en vattenkanna :) Här är lite bilder också.
27juni200927juni2009,227juni2009,427juni2009,327juni2009,627juni2009,5

3 kommentarer:

Linda - www.knorrigt.com sa...

En likadan vattenkanna som jag har, fast annan färg bara. :) Klart att en vattenkanna ska vara söt!

Pia sa...

Brukar du använda actions på dina bilder? Har du i såfall någon bra som du kan dela med dig av?

Snälla kan inte du tänka dig att ha någon fotokurs och photoshopkurs, du tar så fina bilder!!!

Kram Pia

Min e-mail: aaliyah@sheab.net

Jenny Bergvall sa...

Hej

Vilket företag använder du för att framkalla dina fotonböcker??

//Jenny