tisdag, mars 10, 2009

En liten LO!

IMG_8227

7 kommentarer:

Anonym sa...

vilken härlig layout... och vilket smart sätt att minnas små höjdpunkter - det där ska jag försöka mig på, kan ju passa bra även efter en skidresa ;) himla snyggt!!! ha det fint

Mya sa...

Snyggt!!! Jag gillar den stora siffran!!! kram

Lykkeliam sa...

Amen herregud, blev alldeles överväldigad av alt fint man ser på din blogg. Kunde inte riktigt ta in allt. Vilken underbar blogg by the way.
Nu fick jag inspiration till tusen här. Jag tackar ödmjukast för dem.

Ammi sa...

Så härlig Lo, så fint med cirklarna :-)

maybe*mej sa...

gud va modigt att klippa i korten... jättefin LO.

maybe*mej sa...

hejsan... har du koll på hur det är med Åsa Danielsson.. i frankrike???är det väl hon bor. hon har inte uppdaterat sin blogg på evigheter.. Hoppas att hon mår bra??

Tänkte att du kanske hade lite kontakt med henne.. kram

Unknown sa...

Åh sâ fin! Sâ kul att sig dig papperscrappa igen lite! :)

Jag visade bilderna pâ din fotobok för en kompis och hon trodde mig inte när jag sa att du tagit fotona och designat hela rasket! Sâ proffsigt ser det ut! :)

Mâr mycket bättre idag och ser framât, det blev lite mycket pâ en gâng men det tar vi senare.
Nu är jag som du sa pâ Flickr - back in business! Har t om snackat med en kompis att öppna en liten butik... :D

Vi hörs lite senare,
Kramisar