torsdag, juli 31, 2008

Lycklig semesterfirare!

Har kämpat mig igenom alla 1100 bilderna och valt ut ca 50st som jag nu i tur och ordning redigerar för fullt. Mycket, mycket jobb blir det. Tur att man har semester :) Det är verkligen superroligt och mina kunder verkar nöjda och glada.
Annars har det inte blivit så uppdaterat på senaste för jag passar på att ladda batterierna för fullt och ta ut det allra gottaste från en supersemester. Vi har och har haft det underbart-snart är det tillbaka till verkligheten. Insåg när jag såg mitt räkneverk att jag passerat 10000 besökare. Borde kanske fira detta med någon utlottning av något slag-men alla är ju på semester nu så det får väl bli vid ett senare tillfälle. Idag blir det stranden och sedan ska vi ha barnvakt ikväll och åka till Borås och lyssna och kolla på Eric Gadd som spelar på torget. Ha det bra alla supergoa scrapparbloggkompisar :)






















2 kommentarer:

petrified in pink (Petra) sa...

Lyckost dig som får se min favorit Eric Gadd, älskar honom! Grattis till rensningen av fotona, kämpa på med redigeringen! Jättehärliga foton på dig och sonen, är han inte väldigt lik sin pappa?

Nallebr.. sa...

så mycket fina foton du laggt upp!!
kul med foto uppdrag bilden du laggt upp ser jätte snygg ut!!
och ha en skön sista?? semester helg!!
kram