fredag, april 18, 2008

Snabbscrap!

Älskar verkligen de nya härliga papprena från Sassafrass lass, visst är de underbara! Det är bara pappret med de små fåglarna och regnbågarna som jag inte har än för vart jag än har beställt det så är det sluuuut! Jag får väl ge mig till tåls men vill ha, vill ha!
Idag är det strålande sol ute och jag och Leo är lediga och ska åka till Universuem med mina jobbarkompisar och alla deras barn. Ska bli jätteroligt. Har försökt att inte prata så mycket om hajarna med Leo eftersom förra gången vi skulle åka dit och berättade om hajarna och djuren där så spydde han i bilen för han var så rädd. Stackarn! Vi får hoppas att det hjälper att han är ett år äldre och klokare :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej tjejan!

Sa snygg LO! Har inte köpt nya grejer pa länge, nu blev jag sugen! :)

Hi hi, stackarn, sa gulligt! :) Men som du säger, förhoppningsvis hjälper det att han är ett ar äldre! :D

Och sa fina kort ocksa!

Kramar!